18 augusti

hej, gick upp klockan halv 8 imorse för att jag skulle till skolan på upprop, gissa om jag var trött(?)
hände väl typ inget speciellt, fick schemat och lite grejjer, imorgon börjar man klockan 9 och vi ska ner till rävudden och typ göra något jävla simtest, 200 m i havet? hahah, hoppas dom driver,efter att allt var klart så stack jag jessika malin alicia & irma till donken i liljeholmen, satt där en stund sen kom melissa crippe laura alex och louise, när alla var klara så drog vi ner till bussarna jag malin och jessika drog hem till mig medans dom andra drog hem till alex (: väl hemma tog vi fram sockerkakan jag bakade igår och åt upp den satte på grease, som var första gången jessika såg den filmen hahaha, jag somnade en liten stund, *GAAAH* sen gick vi in på datan, och sen kom vi på att vi ville baka så vi gjorde en smarrig kladdkaka, och vi har kommit fram till att smeten är godare än själva kakan, klippte jessika, så att hon fick lugg,
kanske kommer lite bilder senare, puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0