19 agusti kväll

sitter hemma vid datan, har inget bättre för mig, idag har jag varit vid rävudden med klassen, väldigt tråkigt hände inget speciellt dära.sen efter det vid 2 kom jag hem, kännde mig trött och hängig så jag gick och la mig sov till 4, då mamma ringde och sa att hon skulle på golfkurs och kunde då inte åka till farsta med mig och köpa skor, så jag ringde till malin som presic hade kommit hem från globen med sin syrra, så jag bad henne snällt att följa med mig det, och såklart gjorde hon det, snälla snälla malin, iallfall köpte tre par skor, ett par svarta vita och gröna :P hahahah, kom hem vid 7 kollade på x-effekt sen åt jag kyckling och ris till middag, och nu sitter jag framför datan. imorgon börjar jag klockan 20 över 8 med matte som första lektion :D efter skolan så ska vi ha träning på gröndals konstgräs, i helgen händer inte så mkt, invigning för våran nya gräsplan, ska kanske möta örbys 92-lag, får kramp i fingrarna nu så jag orkar inte skiva så mkt mer,

louise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0