söndag

har bott hos malin hela helgen, med emma, har varit kul, på lördagen var vi på gröndals bp hela dagen hade foto vid 10 och sen skulle vi ha mátch vid 2, mellan det så drog malin emma vera ida bella och jag till liljeholmen för att äta donken, myyms!
sen drog vi till gröndal igen där resten av laget var, klockan blev kvart i 2 och vi skulle börja värma upp, såg då att min ex skulle spela mot oss vi skulle möta gröndals p-95, och några sonm ville vara med från 93 och 92 orna. hahahah pinsamt -.-, ajja iallalfall så vann vi inte matchen för att christian var back, vår tränare bestämde också att vi skulle ha träning dagen efter(idag) klockan 10, sen efter det så drog vi hem till malin för att duscha och sedan kanske gå ner till gröndal igen, det gjorde vi men det var inte så kul, gammla 50 åringar som spelade mot varann så vi drog hem igen till malin, lämnade av vera vid tvärbanan medans jag och malin gick hem till henne, sen lite senare på kvällen kom emma, chillade framför teven med godis och lite såånt, somnade vid halv 1, jävligt tidigt för min del, men iallafall gick upp vid 9 och klädde på fotbollskläder och åt frukost, sen drog vi till träningen, hade väldigt rolig träning, sköt och spelade match och lite mer, sen drog jag vera och malin hem till malin,för att städa, åkte senare hem till mig, drog till willys för att köpa saker till min brosha snälla som vi är, sen köpte vi lite saker till oss, åt hemma hos mig och kollade på tv (: <3
nu ska jag på min syslings kalas, som fyller (?) ingen aning.. aja kanske skriver senare när jag kommer hem. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0