*dreglar*

vaknade vid 11, har suttit vid datan sen dess. tiden går fort när man har roligt.. saaaaajk! :)))))
I Fredags var jag hemma hos emma H med malin , sjöng singstar och hade det naaaaajs, sen somnade vi och vaknade vid halv 12 för att gå på träning vid 1, roligt roligt :) sen på kvällen så var jag med Emma bestämde oss för att kolla på TWILIGHT *dregel på killen * kollade på bion med emma och bilfiii :))) skit bra! väntar på 2an :)))) sen åkte vi till älvsjö för att ta 144:an där ampi twinsen var, twinsen skulle till bilfeldt och ampi följde med oss till emma, satt vid datan och sen kollade vi på ANASTASIA, skit bra tecknad film skulle bli sagan om ringen annars, men den slapp jag som tur var :)))))))))))))))))
sen kom jag hem vid 12 ungefär, kollade på EM krönikan 2008 sen somnade jag vid typ 2 efter jag hade smsat med några, jaja byyyyyyyye ska äta frulle
får se vad som händer idag, ska nog slå en pling till Malin a, myyyyy beest friend <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0