hej kom och hjälp mig

mår inte så bra psykiskt nu. vet inte varför, orkar bara inte vara glad....... :(
i Fredags var jag med Malin och Jessika kollade på Låt den rätte komma in, bra film men äcklig..
sen åkte vi hem till mig vid 12 och kom henm halv 1 somnade vid halöv 3 typ . sen gick vi upp vid 12 och sen somnade jag om och vaknade vid 2 men då hade dom andra sett Bombay Dreams sålänge. vi gick upp och åt frukost. sen åkte dom hem lite senare kollade på dom två nya avsnitten av the hills. sen städade jag rummet men blev inte helt klar. D & V kom sen hit. kollade på film sen åkte dom vid 12 typ men missade bussen.. höhö (A) sen hoppa jag ner i sängen och läste :) <3
sen idag hade vi träning, orkade inte göra så mkt, kristoffer tkt jag var sääämst hahah, pallade inte nu sitter jag hära ska snart upp och äta min favoritmat. Thaisoppa, muuuuuums

2:a advent idag också- ingen direkt julstämning...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0