Julafton

Har skrivit många inlägg idag, det är det att jag inte har gjort så mkt. inatt var jag uppe skit länge till ungefär tre, snackade med Mille i telefon :))))) § snackade om allt möjligt, sen vaknade jag vid 11 imorse av att min syster kom ner och sjöng!, Nu tändas tusen juleljus, med inte så fin stämma, men tanken som räknas. sen gick jag upp och klädde granen, blev lika fin som vanligt, öppnade ett paket som fanns under granen, det var en veckorevyn tidning som morgon present. like always <3 sen gick jag ner satte mig vid datan, sen satte jag på Playa del sol, den fick jag som en tidig julklapp av mamsen :) somnade och vaknade vid 1, då var jag hungrig men åt inget iallafall... sen blev klockan 3 och Kalle Anka visades på tv. tkr det börjar bli lite uttjatat. hehe.. sen åt vi och öppnade paketen vid 8 kanske. fick BUS bb-underkläder filmer, spetsleggings mascara presentkort smink, pengar, blev besviken för att jag trodde jag skulle få en säääng... :( sen iallafall gick vi till Kyrkan och tände ljus gick hem och satte på nya filmen Mamma Mia, skiiiit bra film *ängel* sen gick jag upp och pratade med mamma, hon såg att jag var ledsen så hon berättade att jag skulle få en säng, bara att dom inte ville ge det i julklapp (a) så då blev jag glaaad igen :))))))))))))))))))
nu ska jag kolla på brudens bäste man.

sooo long
ha en great julafton <33
  
PEACE OUT PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0