nyår........

har spelat cup hela dagarna så jag har inte hunnit skriva nått.
vi gick vidare då vi vann våran grupp i st cupen :)))))) sen igår hade vi SM F16 och mötte bele där vi vann med 3-0 höll 0 (a) sen mötte vi älta 1-1 :((( sen mötte vi enskede 1-1 sen skulle det bli straffar för att båda hade samma målsklillnad..
så jag skulle stå på straffar, släppte in alla 2 och alla i mitt lag missa... dåligt dåligt hahhahahaha :))))))) så vi kom tvåa i gruppen, möter boo :)))) så de är naaaaaaaaaaajz som sidambah säger hehe, vi avlutade typ matchen igår klockan halv 1 på natten, hehe tidigare på dan kollade jag malin och isabelle på 94orna sen åkte isabelle hem och då åkte vi till bollmora där var louuise malte och alicia:))))))) kollade på hsk, dom i klassen,skit grymma verkligen.. hehe..
sen åkte vi till våran hall där vi skulle spela aa så mötte i alla som jag skrev dära uppe....
idag ska jag nog sova lite till. för att vara utvilad tills ikväll :)))))))) ska nog träffa några från klassen bland annat :)
ska även hem till malins familj:D..

vill också säga att jag tycker NYÅRSAFTON är ÖVERSKATTAT liksom JULAFTON


GOTT NYTT ÅR IALLAFALL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0