Filminspelningen

Bella Jessika och Malin sov ju som sagt hära. gick till Willys vid 10 för att köpa något gott att äta, fick bli jordnöttsringar och reisen. gott gott. sen började vi kolla på heartbreak hotel. men sen gick "strömmen" haha sen pratade vi lite och sen somnade jag först av alla. väldigt ovanligt. iallafall sen vaknade vi vid halv 9 av att det gick något jävla tuut utifrån fönstret. trodde att det var krig först men det var det ju inte. sen iallafall sprang vi till bussen. chaffören stannade och vi mötte upp Barros i den. sen åkte vi till älvsjö station och väntade på resten av klassen som var försenade med pendeln. sen kom till till stället vi skulle spela in på väntade en timme sen skulle vi spela in det tog typ 30 minuter. skit kallt och regnigt :(( sen fick vi äta på en resturang. skit good mat (: sen kom vi tillbaka. väntade i typ 3 eller 2 timmar på att vi skulle spela in nästa scen. spelade quadrapop på jessikas jävla skit mobil som det inte gick så bra på. sen "råkade" jag radera high scoret och fick första platsen hahahha. sen filmade vi utomhus. jag & crippe skulle krama om varandra och vara statister hahaha :) sen var scenen klar och vi gick till älvsjö åkte hem till mig bytte om mötte emma i globen köpte face mask. och köpte jeansleggings på bikbok skit sköna och fina. ska kanske köpa klänning och ett linne därifrån skit fina!  sen åkte jag hem och åt mat. la mig i badkaret för att sova. alltså utan vatten. :)) sen väkte pappa mig och sa att jag skulle lägga mig i sängen istället :(((( men det gjorde jag inte, nu sitter jag hära och ska snart gå och lägga mig tror jag, dagen har illafall varit rolig, men kallt och blött.. :(

<3

 en bild på linnet.

Kommentarer
Postat av: ida

jätte gulligt linne, verkligen! :) <3

2008-11-19 @ 21:17:19
URL: http://idathemptander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0