Fredag lördag söndag

I fredags var jag i stan med Jessika Bella och Malin, handlade bh och lite smått ;)))),
sen var vi på donken lite och en fullgubbe blev utslängd på gatan och skrapade upp handlederna, det började ju blöda såklart och han slickade på det... skiit äckligt... iallafall sen åkte jag hem med jessika ;) och var hemma lite väntade på att emma och malin skulle komma, malin kom först vi gjorde tacos åt kollade på Idol och lite senare gick vi och mötte emma, sen kom vi hem igen, kollade lite mer på idol sen åkte vi till Gullmars, köpte lite saker på 7 eleeveeen (a) sen åkte vi hem,sen kom Gabbe Jim och Marcus, inte nyktra hahah (a) sen gick vi in igen, kollade på idol eftersnack, sen typ kollade vi på film sen gick vi och la oss vid 1, sen skulle vi upp vid halv 11 för att åka till våran cup och kolla på det andra laget först ;))) dom gick också vidare som oss, vi vann våra matcher med 6-1 8-0 och 5-0 släppte in ett mål, som var lite klantigt,  sen kom jag hem vid typ halv 10. pratade med C & D i telefon, ville att jag skulle komma men orkade inte eftersom jag ska ha slutspel idag,
vaknade av att det var jävligt ljust inne i mitt rum och kunde inte somna om så jag gick upp och kollade på någon surfing film ;) nu ska jag äta frulle, önska oss lycka till idag *smile*
 se yaaaa <3

bighead, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0