Helgen

Lördag :
vaknade runt 1 gick upp och åt,kollade på tv sen sov jg kanske igen kommer inte ihåg,
sen lite senare på kvällen åkte jag till liljeholmen och mötte upp Malin Viktor Niklas för att senare åka vidare till Hannah
var där ett tag, sen åkte vi till aspudden, gick runt lite dära, åkte senare till zinken för att äta på donken, kom hem vid typ kvart över 1, var nere lite i källaren, sen skulle killarna gå och då gick vi med dom till tunnelbanan, och fyfan va KALLT det är ute :((((
sen gick vi hem till hannah igen, gjorde popkorn och sen satte vi oss vid tven och började kolla på ett öga rött, filmen var bar och vi somnade typ vid 3, sen skulle vi upp kvart i 9

Söndag : Vaknade vid 5 i 9 klädde på mig, gick upp och åt sen åkte jag oh malin och tränade, mötte emma i axan, sen pkte vi vidare till träningen tränade i typ 2 timmar, kallt som fan, men kul illaall, sen på tisdag har vi fotboll i skolan :)))))) längtar som faaan, sen efter träningen åkte jag hem, fixade mig och åt sen skulle jag iväg med min tränare kristoffer och malin, och kolla på aspudden p94 när dom spelade cup, åkte ut på straffar, sen åkte vi hem, åt, kolla på tv sen somnade jag lite när det var one tree hill :(((( men missade inget sa malin :)
nu okrar jag inet skriva mereeeeeeeeeeeeeeer

se yoo soooon :) ! <3

SKOLA IMORGON både + och - :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0