skräckfilmer är tråkiga..

halloween idag typ(?), har fan ingen aning faktist, ikväll ska jag nog vara med jessika och bella, kanske malin hannah viktor och niklas. vi får se. på tv ikväll är det the grudge, har redan sett den och den är inte läskig,
sen är det också when a stranger calls. och jag kan bara säga, tss haha man kan inte kalla det för skräckfilm.
sen sa pappa också att det var när lammen tystnar. pappa sa att den var bra, men det har jag ingen aning om, sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. efter det kanske jag ska träfffa någon, får se har träning imorgon också :)))))) 
    
kom på att jag inte alls hade sett when a stranger calls. kanske är bra(?) vad vet jag...
igår var jag och såg mirrors på bio. haahahha den var väl helt okej.

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0