söndag kväll

idag har jag tränat, och senare var det avslutning. väldigt roligt faktist, kollade på olika filmer och fick pris för årets komet. den som hade utvecklats mest typ :) sen fick sewit pris för årets spelare :) sen när jag kom hem kollade jag på one tree hill. är heelt kär i den serien.  sen var jag vid datan lite och min kusin evelina fixade min blogg,
imorgon ska jag träffa Malin larsson, ska till stan och typ käka på tacobar och prata om allt typ. har inte träffat tjejen på år.. det ska illafall bli kul. sen på kvällen får vi se vad det blir av. kanske träffar någon.
ska kolla på sanningens ögonblick nu och sen filmen into the blue med jessica alba :)
puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0