Torsdag

Gick i skolan idag som vanligt, sen slutade jag vid halv 4 åkte hem till malin,med jessika & bella, åt toast sen kom vi på att vi skulle köra mörker kurragömma hahaha. Jessika fick mig att skratta varje gång jag skulle gömma mig, så när jag stog bland alla skor och bakom jackorna så börjar hon vinka, och le, hahaha ingen fattar nog men jessika gör:P
sen efter det så stannade malin opch bella kvar och jag och Jessika åkte ut med bilen till en sjö för att fiska, fick en stor gädda men den slank ut greppet och simmade iväg :(((( sen tappade jessika sin JOGGINGSKO, HAHAHA
 sen kom vi tillbaka till malin som låg och sov, bella läste tidningar, sen kom jag hem vid 9 typ. fick v-änta på bussen i fucking 35 minuter... och SO fucking helvetet gick åt ********** :@
ska gå nu puss.. har tyvär ingen bild på gäddan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0