bra dag

Idag var det en rolig, dag jag är gladare än vad jag brukar vara och det märker malin. hahahha... hon fattar vad jag menar
men iallafall hade också matte prov, gjorde rätt första gången men fick hjärnsläpp och ändrade till annat hahha. dumt nog. sen var det mat, gott! sen hade vi rast i en timme då vi skulle lyssna på en som var från 1a världskriget och hur hon hade klarat undan Tyskarna.. hon var iallafall bra :) sen fick vi gå hem. åkte med malin och hannah till liljeholmen men sen åkte jag på egna vägar hem och satte mig på balkongen och läste mer ut Hur kär får man bli? Jävligt bra bok vill jag säga er!, sen när solen var borta var det kallt så då drog jag in och la mig i mammas och pappas säng och läste vidare sen förflyttade jag mig till datan, och läste vidare härifrån, sen orkaade jag inte mer och pappa ropade att det var mat. köttbullar och makaroner det ända han kan laga.
 imrogon möter vi AIK och det ser jag jävligt mkt fram till :) <3

puss i pannan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0