bra dag

dagen började skit bra, hade no som första lektion inte jobbig alls sen hade i rast i 45 minuter och var i ljushallen med Alicia Malin och Hannah, sen var också några andra dära :)
sen iallafall så hade vi slöjd målade på tyget som jag ska ha som bakrund, sen ska jag brodera tårta och massa annat gott, sen hade vi lunch det blev fisk hamburgare. gott gott.. sen efter det hade vi mentorstid :( och sen engelska med vikarie.. jobbade med alicia dära. sen hade vi so, jobbar med förintelsen, sen skulle vi gå upp till datasalen och kolla hur det går för våra aktier. kollade också in några bloggar.
sen hade vi spanska men den blev inställd så jag och alicia åkte in till stan för att träffa hennes kusin Hannes och hans kompisar Calle Staffan och Adam :) <3 var med dom ityp två timmar.. sen skulle dom ta tåget hem till landet ( Uppsala ) hahah.. men det var iallafall nice :))), sen efter det så åkte jag till liljeholmen med alicia och hoppade av för att sedan åka till Malin, vi pluggade lite och läste tidiningar och kollade på tv, sen kom mamma och hämtade mig med bilen och nu sitter jag här hemma, ska försöka ladda upp bilderna på bloggen, det funkade inte igår men nu ska det nog funka..

puss <3


sööta calle (a) :) <3

staffan och calle :) <33


Adam staffan och Hannes :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0