en lång jävla lista ... :)

En lång personlig lista

BRUKAR DU: 
Titta på dig själv i spegeln: Ja, minst en gång i timmen,
Gnälla: Ja, när det handlar om skolan
Skrika: hahaa ofta..
Sova: Ja, men inte så mkt :(
Ha ångest: skolan och framtiden..
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Ibland kanske ..
Drömma mardrömmar: Nej, inte så ofta.. ibland
Drömma sexdrömmar: HAHA FÖR OFTA XD
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: nej, jag är mig själv
Klä dig i svart: yepp :) det är sexigt!
Gå till kyrkan: typ aldrig
Gå i skolan: Yes
Röka: nej
Ha sex: när jag har lust (a)
Ljuga:  kan hända..
Hata folk:  nej inte hata,men ogilla :)
Lita på folk: Ja. dom närmsta

VEM:
Saknar du: 
en kille.. 
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Min bror
Vill du slå: ingen just nu
Kysste dig sist: kommer fan inte ihåg.
Kramade du sist: emma när hon gjorde mål:)
Vill du prata med: många
Skrek du på sist: någon i mitt lag på matchen höhöh
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: hmm. blir inte sårad ofta
Vill du bli galet full med: någon rolig?
Gjorde dig riktigt glad senast: Malin andersson
Fick du sms från senast: D ;) <3
Ringde dig senast: Pappa
Är snyggast på jorden: det finns för många snygga killar..

HAR DU:
För många vänner:
nej, har många bra :)
Förföljelsemani: ibland.. XD
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: vet inte?
Färgat håret: ja, typ nio gånger. senaste gången var brunt men det blev rött
Brutit några ben: Nej,
Några piercings: vill ha i naveln.
Egen dator: nej
Bra självförtroende: beror på vad.
Kysst någon: vem har inte? :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej, behövs inte
Bjudit ut någon: när jag var liten säkert?
Varit kär: Ja, bästa känslan:)
Dumpat någon: ja,
Stulit någonting: ja, kläder och smink.. förut
Lämnat landet: ja semester
Tuttat eld på nått: inte vad jag minns?
Gjort något olagligt: eh aa?


HUR:

Går du: på fötterna
Svarar du i telefonen: "hallå" eller "hej det är louise" på hemtelefonen
Fördriver du tiden: Datan
Mycket pengar har du: jag är rik
Tjänar du pengar: jag ber om pengar
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: för lite, haha
Många stör du dig på: Inte så många
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: ja alla blir väl något? 
På gud: nej...
På rymdvarelser: haha nej
Att folk tycker om dig: Absolut.
På ett liv efter detta: kommer till paradiset
Att fiskar kan tänka: Det kan de säkert
Att du kommer leva länge: ja, om jag vill så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0