final

Dagen spenderades på skytte holm med Malin och Emma till en början men sen träffade vi även Alicia Louise Hannah och många fler, roligt, kollade på när min syrra spelade final och vann med 5-0 sen kollade vi på p93 BP mot AIK, där vann aik. sen kollade vi på aik mot bp f93 och aik vann, sen efter det så drog jag hannah saga maja hedda mirre och barros till tuben, ag åkte till liljeholmen ioch dom vidare hem tror jag :)
har varit hemma lite och sen åkte jag med mamma och pappa och handlade... sen smsade micke och frågade ifall vi skulle göra nått, och antagligen så åker jag till Jordbro där alicia också är fast hos robin.. så jaa (a)

mer om det ikväll,
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0