helgen

I fredags så var jag med Emma och Malin, ruuligt, sen på lördagen hade vi match mot Haninge i slutspelet, spelade första halvleken skit dåligt och låg under med 2-0 men sen i andra så skärpte vi oss och vann tillslut med 3-2 så nu möter vi aik på onsdag kväll :))). sen efter det åkte jag hem och duschade hade världens huvudvärk men den gick över när jag lyckades svälja 1/6 av en alvedon, duktig som jag är *stjärna i kanten* sen skjussade mamma mig till malin, och vi köpte mat och väntade på emma som var hos sin mormor på middag! sen iallafall kom hon och vi kollade på någon film? vet inte vad den heter just nu men den var säkert bra :) sen gick vi ut och sen lite senare köpte vi 2 ben & jerrys,
träffade också dennis på vägen hem, sen somnade vid typ 1-2 och gick upp vid halv 9 för vi skulle ha träning :)  tränade från klockan 10 till 12 i fullt ös regn :(((( men det gick bra iallafall :) sen kom jag hem och somnade bums efter jag hade badat. vaknade vid 5 av en konstig dröm, lite läskig sådär... :S
sen åt jag god kycklinggryta med ris. nu sitter jag hära orkar inte skriva om något mer :) <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0