Lördag & Söndag

Igår var jag bara hemma på dagen, sen lite senare kom Emma och Malin över :))))) vi kollade på tv, var ute lite senare också sen drog vi till 7 eleven för att vi ville ha cafe cooler och brownie :))) kom hem sen kollade på room 401, skit äckligt program, sen gick vi och typ la oss vid 2 men då var ju klockan egentligen 1 för att man skulle ställa tillbaka tiden,
sen gick vi upp vid 8 för att vi skulle ha träning vid 10, kom iväg från mig vid 9 och så gick bussen halv, tränade sen gick vi hem till malin, mötte upp sewit och emma i liljeholmen för att senare åka iväg till FYSPASSET :(((( hahah det var rätt så roligt, men så jävla jobbigt...
ajja nu är jag helt död och har kollat på one tree hill, imorgon ska jag nog vara med malin och hannah, men inte säkert, tänkte gå på high school musikal 3, så fyller JESSIKA år också, fast dig får jag fira imorfgon :))) 

vi får se vad som händer på lovet 

// shortyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0