Tisdag

Och jag som trodde att det var måndag idag. haha men det var nog bara för att vi spelade skol dm igår och så :))))
idag har jag gått i skolan som vanligt, var inte med på fotbollen som var sista lektionen,har vääldigt ont i halsen men var  i ljushallen och jobbade med so med bella hannah louise niklas och malte. och det gick bra! och när man hade gjort lite so så satt vi bara dära och pratade. idag hade jag på mig vääärldens skönaste jacka. louise ahha och alla säger att jag liknar en isbjörn, glasspinne eller något sådant haha, har pratat med jacob i telefonen.:)))))) pratar säkert mer med han ikvöll, hoppas jag :))))) nu väntar jag på att mamma ska komma hem för att vi ska till Farsta och kolla på vinterjacka.
skriver ikväll och bilder kommer idag från dagen.!
puss på er <3
glömde att säga att min kusin evelina www.yew.blogg.se gjorde min design i går kväll. blev jätte nöjd
vad tkr ni ? :)))))


Kommentarer
Postat av: jess

nej,inget av dem alternativen du ser ut som ett kryp ;)<33

2008-10-21 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0