helg

Helgen har varit grymt bra! i fredags så kollade jag, malin alicia louise laura melissa micke niklas mike malte viktor och n¨ågon mer kanske (a) på hsk mot mälarhöjden :) christian gjorde väärldens snyggaste måål *blink* och micke glad som en lärka berättade olika historier ahahhaha. sen drog jag och malin vidare till liljeholmen och köpte mat, sen vid ungefär 11 kom vi hem till mig och började äta, sen smsade jessika och sa att ci skulle möta henne så det gjorde vi. sen typ så kollade vi på film, sen nästa dag så kollade vi på aik mot aspudden på hägersten. alicia skulle spela men spelade en annan match och missade med typ 1 minut :( så då hejjade vi på henne efter istället och åkte med henne till liljeholmen där jag malin och jessika hoppade av. jessika skulle hem till sin mamma och malin skulle hem yill sig och hämta grejjer. så då tänkte jag åka hem till mig och vänta med jessika men sen orkade jag inte åka hem så då åkte jag till malin istället. och fick min låga converse av hennes pappa (A) :D sen drog vi hem till mig chillade gick ut lite sen kollade på film och somnade till Kocken (a). vaknade och drog iväg på match som jag skadade mig på :( vann iallafall med 7-2 och vann serien. så nu ör vi uppe i division 2.
 nu får jag kramp och orkar inte skriva mer (aa)
puss på ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0