lördag


idag firade skolan att vi fyllde 60 år, med massa olika saker man kunde kolla på, och kabaren var ju verklgien gryyyyym
efter det så kollade jag malin hannah alicia match aspudden p94 mot älvsjö aik på linnea, senare kom micke melissa och teddy, sen när matchen var slut så hade hannah lovat jacob att vi skulle kolla på hans match så jag hannah och  sidambah stack kollade på jacobs match men han blev bänkad så vi kollade bara på en halvlek,sen stack jag till mariatorget för att träffa melissa maicke teddy och alicia, åt på donken skrattade så att man fick kramp, sen så skulle melissa på en latinsk fest så vi släppte av henne i slussen och micke och teddy åkte hem till jooordbroo (:
så jag och alicia bestämde oss för att träffa rodi ramon mille, men dom var tydligen med typ femi(?) erik, oskar, polackerna XD och någon till kille som jag inte vet namnet på :) så vi var i slussen lite på donken chillade lite sen mötte vi upp barros och skulle till skanstull för att gå till någon jävla spel sak ;P men vi stannade kvar i skanstull lite sen gick vi dit men inte hittade dom så vigick tillbaka till skanstull och åkte till slussen tror jag:P sen så tog vi tuben mot norsborg, men jag hoppade av i liljeholmen och dom andra skulle vidare till hemmen, men iallafall så sitter jag hära vet inte vad jag ska göra, imrogon har jag iallafall match :D:D:D:

puss på kinden  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0