Måndag

Skoldagen avklarad. Började med att vi hade träslöjd klockan 9 Från ungefär 9 - 11:30 sen har vi lunch och fotboll till klockan 3, så ser mina dagar ut i en vecka frammåt :) <3 Iallafall så skulle jag Amra och Malin göra klubbor i Lådhockey *snaaaaaaaark* skit tråkigt *buhu* men det gick iallafall bra, har gjort två klubbor hittills. Äcklig mat hela veckan och idag var det Kebabgryta *ledsen min* men jag malin och amra köpte macka istället och åkte buss till träningen. kunde inte vara med idag för jag har vrickat foten :( men imorgon ska jag vara med och ta det lungt. sen nästa lördag ska vi fira att skolan fyller 60 år och får en ledig måndag.*yeeeeeeeeeey* Sen slutade vi och nu sitter jag med malin, hon spelar quadrapop som vanligt*geeeeeeeek* :D
ajja min syrra vill ha datan nu så jag måste ge den till henne *very saaaaaaad :(:( *
puss på kinden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0