torsdag

Har verkligen inte någon större blogglust, så istället brukar det komma bilder, men idag ville jag skriva lite vad som har hänt denna vecka.
I går hade vi först träslöjd och skulle göra klart lådhockeyn som vi ska ta hand om på lördag när våran skola fyller 60 år.
sen skulle vi ha fotboll vid halv ett men istället så skulle våran grupp åka och bowla, veeery funny hahaha. kom trea, inte så bra men thats life :D efter att vi hade kört det i en timma fick man åka hem och då drog jag malin och några till donken i liljeholmen och åt och snackade :) sen stack jag isabelle malin på träning, tränade till halv 6 och sen drog jag hem och sov, sen ringde malin och jag pratade med henne :)))) var tvungen att platta håret även fast det blir
lockigt på morgonen :((((( sen somnade jag vid typ 12 :)
sen idag har vi också haft lådhockey och jag målade på någon lin olja så att det ser fint ut, och så råkade jag såga av halva fingret. och fick åka till sjukhuset och amputera bort halva fingret så nu är det bara en liten stump kvar:(( skit fult hahahhaha, sen gjorde vi affischer på fotbollen och sen slutade vi vid 2 och jag åkte hem med barros som bor i älvsjö nuuue :D:D:D:D:D:D sen solade jag på balkongen och somnade :) sen gick jag ner och la mig somnade och sen ringde jacob och jag pappa och mamma åkte till den nya affären i västberga :D:D
och nu sitter jag här hemma och väntar på mat, men nu ska jag göra något annat kanske kommer ett liten till inlägg sen

puss på ljumsken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0