Allt jag ville ha var dig

Sitter i soffan med laptopen i knät och kollar på one tree hill, ska kanske till Dennis sen där Victor också är :)))
idag har jag kört match asvarmt och jag var säämst men vi vann iallafall med 6-0 mot Bajen och man fick inte göra så mkt på backen... Sen åkte jag hem och sov, sen ringde Kristoffer och frågade om jag skulle på syrrans match så vi åkte först till Globen och köpte hårgelé haha 8 tuber(??) sen åkte vi till Enskede och kollade på matchen och sen skjussade han hem mig, har ätit lite och kollat på tv, nu äre reklam. måste hämta nässpray om jag ens vill andas med näsan, Har huvudvärk idag som satan -.- Ikväll ska vi grilla hamburgare, myms! Nu börjar det så ska kolla på det, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0