B a n d a g e

Som sagt så var jag i Farsta c tillsammans med Emma, och med mig hem fick jag två par assnygga tshirtar från gina, som Fanny hade tipsat mig om :))))) Sen åkte vi till Donken eftersom våran soulmate Elin ville dit, stoppa i mig en cheesebörgare och en glass, veryyy najs sen åkte vi hem och åkte förbi Liseberg och lite andra ställen, provade på några nya grejer som var asballa men skit läskiga höll på att kissa på mig men som tur var gjorde jag inte det :)))) Malin andersson är typ den dåligaste jag vet på att höra av sig, vet inte vart hon håller hus :((( Imorgon skola som vanligt sen blire väl utgång och träffa någon antar jag sen läggdags... yeey på Tisdag ska vi på teater med klassen verkligen kul, *tummen upp* Har bajsont i mina fingrar som är uppsvullna som bara den :((((((
/ s p a r k d r ä k t  l o v e r  - hahaha

aschnögg!

Kommentarer
Postat av: sparkdräkt-lover <3<3<3<3<33<

HAHHAHAHAHAH KLOCKREEEEEN GUMMAN!

2009-04-20 @ 13:47:43
URL: http://chillare.blogg.se/
Postat av: Madde

Assnygg bild! <3

2009-04-20 @ 19:03:27
URL: http://maddestrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0