baby boo

Haha, vem om inte Louise Hagman(?) ska sitta inne ikväll med sin familj på den sista dagen av lovet som man verkligen kan göra något... Fattar inte vad människan tänker med(?) sitta INNE, med sin fucking stööööörda familj och umgås????
Nä men det har Mamma bestämt att jag ska göra..... Blir så jävla arg, ööh idiot!
Igår var jag iallafall hos alicia tillsammans med Melissa och Micke, vi svullade sönder med chips och dip och sen 3 kladdkakor, fett gott yaah! Men iallafall sen kom louise och joinade oss, och sen lite senare när micke skulle dra så kom en as stor humla in i rummet och skrämde livet ur oss, så micke missade sitt pendeltåg och joinade oss sedan i sängen för att sedan sova, sov as sött i alicia stora bed, sen gick vi upp åt och fixade oss, solen lös ute som bara den och när jag kom hem träffade jag emma och anton, som skulle till bussen för att lämna av anton, sen gick jag hem och gjorde lite so plugg :(:(:( och solade lite på balkongen städade mitt rum så nu finns det inte några spår av smutsfläckar. aja det var den dagen i stort sätt. vet inte om jag kommer få dra ut men det återstår att se....

assötaste crippe
Over n Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0