Ballar av stål

Har presic duschat mitt hår, och nu sitter jag här med en sån dära turban på huvudet, asballt! Skolan var najjs, hade vanliga lektioner sen på so:n så satt jag och Jessika ute och snackade lite :)))) Sen gick vi in och hade musik spelade piano och lite sånt, Hade hemkunskap och gjorde varm pastasallad, men eftersom jag har bandage på fingrarna så vare Bella som fick både laga maten och diska, så hade det rätt så chill! Åkte sedan hem med Malin och Bella hem till mig gjorde choklad bollar sen åkte vi in till Farsta C och jag köpte en tshirt och lite armband och sen en ring, Ville ha lack leggings men hittade inga i min storlek :(((( Ampi har kommit hem idag också, veryy fanny! Sen vare bara att åka hem och plugga på no:n som vi har imorgon, yyeaaay... -.- Nu väntar jag på att klockan ska bli 5 i 10 så jag kan kolla på ballar av stål innan det ska jag också ha hunnit platta håret, sen äre läggdags! fyfan va jag längtar, Juste imorgon har vi inte Teater med klassen utan det var tydligen nästa vecka -.- Här kommer lite bilder!


Kommentarer
Postat av: ida

jätte söta bilder gumman!

2009-04-21 @ 17:53:24
URL: http://iiidaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0