daa mööb vi rockar fett!

Är med Jessika just nu har ätit lite och snart ska vi fixa oss för kvällen, har tidig match imorgon, Idag var jag i skolan som vanligt sen åkte jag till liljeholmen och mötte upp bilfeldt och emma sen åkte vi till fruängen för att hämta moppen, körde ända vägen hem till emma, duktig som jag är... (a) Sen åt vi lite och fixade oss, sen drog vi till Cissi en liten stund sen var jag tvungen att dra vidare, skulle träffa albin, men mötte upp malin istället för att hon var snabbare, åkte till hägerstenåsens fotbollplan och kollade när aspudden körde match mot några vann typ med 6-0 eller nått, sen lite senare kom max dit med patric också, kollade klart på matchen och sen drog vi till tuben, åkte hem och nu sitter vi hära, har match imorgon mot saltsjöbaden, hoppas vi vinner ... kom in där jag ville på gymnasiet
 get to go suckers



Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0