Dry your eyes

Mahaha sitter och lyssnar på Kingston av sean kingston riktigt tyyng låt haha + att vi typ lekte att vi var gangsters förut, asmobbade jag vet x).... Gjorde mitt Idrottsprov idag, gick galant får ett vg eller ett mvg :)))) satt ute idag på alla lektioner asnaajs och skit varmt så nu är jag och alicia niggahs! Sen åkte jag till liljeholmen och tog bussen därifrån, ska snart ta en snabb dusch och emma kommer hit också, hon skulle kommit för 20 minuter sen, seengångare... Sen ska vi hem till max och ha filmkväll yeaay sen sover jag och vigert över dära tillsammans med max och elin, Emma och Anton går hem till emma och sover dära... (a) Ska hoppa in i duschen nu, ka-tjing


har på mig det här ikväll + lackleggings


Kommentarer
Postat av: Mille katten.. du vet

VEM GJORDE SÅ DU FICK SÅ BRA BETYG PÅ PROVET?

2009-04-27 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0