Du är assöt!

Hello Mates! Sitter i vardagsrummet med emma och syrran och kollar på något barnprogram, Igår var vi som sagt hemma hos Max, asnajs! Somnade typ vid halv 1 och vaknade klockan 6 för att det var så jäävla ljust i rummet, men somnade om och gick upp vid kvart över tio typ, Åt frukost och sen skulle Elin och Max till Willys så då gick jag och Max till hans buss och väntade dära, sen gick jag hem och solade lite och sen ringde emma, Gick över till henne och solade lite sen gick vi ner till Tobak och köpte glass, satte oss vid mitt gamla hus och snackade lite najs dårå.  Sen solade vi och hade vattenkrig, dränkte emma med typ 10 liter vatten *ond*  Sen gick vi hem till mig och nu sitter vi hära, ska åka till Pizza house med Edmund och chilla lite, sen kanske anton tittar förbi eller om emma skulle dit direkt, skriver mer ikväll, har match imorron mot bajen, bara att tagga till! See yaa sooon :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0