Efter allt vi sa.

Sitter som vanligt i pappas arbetsrum, ska snart iväg på träning, pallante, men kul iallafall får träffa alla i laget. hehe (a)
Igår var jag med Emma och Elin på morgonen, låg och solade på emmas altan sen skulle elin iväg till max och då solade vi vidare lite, sen åkte vi på edmund till willys och köpte glass, sen skjussade emma hem mig och åkte och hämtade becca i fruängen sen gick jag hem till emma, pratade och åkte sen till willys. jag gick dit medans dom åkte... :)
sen åkte becca hem och elin kom sen drog vi iväg till ampis tjejmiddag. sen kom silfi malin och amanda dit och åt och chillade. sen ringde vigert och ville att vi skulle komma dit. så då fick vi lite brottom eftersom bussen skulle komma strax, sen han vi med den och åkte dit var dära lite, kunde inte vara dära så länge för att jag skulle ta spruta på morgonen. så åkte hem med pendeln.. pappa kom till älvsjö och hämtade mig som tur var! sen kom jag hem stupade i säng och somnade. Tack elin och emma att ni finns!
Idag ska jag på träning måste fixa mig snabbt nu, hinner inte skriva så mkt mer, ska vara med emma och malin idag :):):)
ha det bra puss!

Shortan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0