En natt i stan.

Kom hem igår natt från teneriffa. sen vaknade jag vid typ 8-9 tiden satte mig vid datan och överförde bilderna från Teneriffa, inte så fina direkt hehe.. men iallafall sen på dagen satt jag ute till halv 3 då elin kom och hämtade mig med moppen. åkte till emma och väntade på henne och ampi åkte till ungdomsmottagningen och fixade lite stuff sen åkte vi hem till mig åt och chillade. sen åkte jag,emma och ampi och sjussade henne hem till sitt place.
sen åkte jag och emma runt lite och sen hem till henne. där fixade vi oss lite för kvällen, åkte till långsjön och var där ett tag med alla bryydarna. men sen kom också några grabbar från älvsjö och förstörde..  då åkte jag emma & amanda hem till max där elin och max redan var. sen kom vigert och micke. då kom jag på den smarta iden att jag ville ha donken då åkte jag och ampi till örby och köpte med oss käk :):):) Och det som hände på vägen vill ni inte veta hehehe (a)
sen åt vi och sen gick jag och ampi hem, mötte upp Christian och robban som skulle sova hos mig, kollade på motorsågsmassaken och chillade lite sen somnade vi på dirr... Och grabbarna sover fortfarande, Väntar på att dom ska vakna.. har inget att göra så...
Idag fyller också ampi år som jag nämne i förra inlägget. så grattis grattis grattis hjärtat <3



/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0