Fly over the sky

Dunkar lite music på morgonen så de e naajs! Ska snart kleta på lite mascara och sen ska jag gå till bussen,
börjar nio idag med spanska, inte så jätte kul men vi gör ju typ ändå ingenting så det är lyyyngt, Igår var jag ute med Elin och Emma snackade skit om allt möjligt och fick fram ett tal som elin ska ha i skolan, Sen så gick vi hem och jag typ gjorde ingenting, åt lite och sen kollade jag på wipeout, lätt att jag skulle vilja vara med haha, aja pallar inte skriva mer,
Lite bättre med handen men har fortfarande bandage :((((( Vi får se vad som händer efter skolan, kunskapsskolan har hemstudiedag, fett sköönt, och sen kommer emmas lille misse hem idag, *juublar för emma* Got to go

i love you mum!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sööööööööt bild :D <3

2009-04-20 @ 18:11:29
URL: http://ampiliniochnordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0