I min dröm värld

I förr går var jag som sagt med emma och malin, vi gick till Willys och köpte chips och dip, skit gott! sen åkte vi hem och kollade på sex and the city som emma hade tagit med :):):) sen vid typ 2 somnade vi, gick upp vid 9 för att vi skulle på träning tränade från 10 till halv 12, sen åkte jag hem somnade och vaknade lite senare av att emma skulle med mig och sola, så då åkte vi dit, träffade ampilajnen dära också, solade i 20 minuter, skulle träffa albin men hann inte det :(:(:(
sen iallafall duschade vi och sen fixade oss lite för filmkvällen hos vigert, kollade på v for vendetta eller nått sånt....
sen iallafall vid 12 var det Vigerts födelsedag så det firade vi med pussar och världens finaste födelsedags sång, haha!
åkte sedan hem och somnade på bums, mahahah lyckad kväll, verkligen... okej inte alls som jag sa.
ska sova hos elin idag tillsammans med elin också :) sen så får vi se vad som händer idag, ska iallafall baka till pappa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0