I väntan på bättre tider

Har ingen blogg lust längre är allmänt trött och hängig, Hade vanliga lektioner imorse tills lunch efter det skulle alla nior på en tearer, Fem gånger Gud, helt okej men inte speciellt bra, sen efter det åkte jag till kunskapsskolan där Max Emma Anton Vigert Becca Sebbe och Amanda var, snackade lite och sen drog jag och emma vidare till *hemligt* dit följde också Vigert och Anton och sen åt vi på Donken och sen körde Emma hem mig på Moppen och så kom jag hem och åt lite mer mat, Kycklingsallad me lööööve. och nu sitter jag hära, haha det blev ett långt inlägg iallafall, men känner att jag måste, På valborg ska jag sova hos emma, vi ska grilla dära på kvällen med tjejerna :))))) Mer kommer lite senare.
fast jag tycker ändå att Valborg är fett överskattat. men men!


ska g i t t a nu yaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0