Inget att göra

Favoritcafé: Hörn cafét
Favorittidning: Solo och Veckorevyn
Bästa saken som händer i vår: Valborg
Ett måste i garderoben: Tröjor
Favoritplagg i garderoben just nu: Lackleggings
Längd: 155
Byter gärna garderob med: Elin stadig
Vanligaste färgen på mina kläder: Blåa  & vitt och svart
Byxa eller kjol: byxor
Parfym jag använder: Escada - moon sparkle
Senast utlästa bok: Livstid
Mitt rum kan beskrivas som: städat
Mig själv med tre ord: minst bäst och vackrast
Jag ville bli när jag var liten: Modell
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: Trött
Gillar du någon just nu?: ja
Är det nåt du absolut inte äter: Majonäs korvstoganoff
Kläder just nu: jeans vitt linne och fredperrytröja
Vad sa du senast: aa sätter på det sen
Fisk eller badkruka: fisk
Hur många kuddar sover du med: 6
Spelar du nåt instrument: neeej
Morgon- eller nattmänniska: Både och
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: Twilight
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: aa
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: när någon rör min hals eller nacke
Snarkar du?: nej
Stjärntecken?: Tvilling
Rädd för insekter?: aa
Äckligaste insekten: Humlor och Getingar
Största svaghet: Osmart
Det här är jag bra på: Spela fotboll, vara osocial
Bästa bok?: När jag har din röst
Vad vill du jobba som?: Kustbevakare eller nått(?)
Chips, morötter eller godis?: Chips och morötter med dip
Pizza eller hamburgare?: Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: aa ska göra både och
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): brukar ha stökigt för att det är så litet.
Gungar du på stolen?: I klassrummet
Vilken hand håller du gaffeln i?: vänster
Gillar du att sjunga?: Ja(världens bästa röst)
Anser du att du är stark?: starkare än mina vänner
Använder du knark?: ibland
Kaffe, thé eller inget?: Teeeeee
Har du en besatthet?: Japp det har jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0