Listor

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
yapp!
Vad står det i ditt tredje? 
Vad gör du då sötnos? :)))) <333
 Vem var det ifrån?
Anton sexbomb
Smsar ni ofta? 
Hihi ja-aa
Vad står det i ditt 18:e sms? "
Ja det är alltid kul med mig :)))) <333
Är han/hon farlig?
skiit farliga yaao
Hur farlig? 
Han biter dig om du kommer för nära
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Anton Sexbomb, soulmate, crazyfrog, guldlock,cupcake,Max,Christian,Blondie,Filip,Sötnäsan,K,"William", Amra,Jessika,Albin
Smsar du ofta?
Haha så ofta att jag får kram i fingrarna
Hur många sms har du skickat sen du fick mobilen?
47958
Hur många mms?
0
Är du beroende?
kan inte leva utan min mobil
Vem ringde du senast?
Crazyfrog
Vem ringde senast dig?
Mamma
Snyggast på din kontaktlista? 
K och anton sexbomb hehe *ängel*
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser? 
En bild på mig med glasögon
Hur många bilder har du på mobilen?
110
Vilken är din favoritbild?
hehe hemligt
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell: 
en svart, sony ericsson w200i tror jag
Har du varit helt ärlig nu? 
japp, finns inget att ljuga om

1. Namn (För & Efter): Louise Hagman
2. Smeknamn: Lillen, Lollo eller shortyys
3. Ögon: Blåa
4. Längd: 155 cm
5. Hår: brunett
6. Syskon: En storebror och en storasyster
7. Tycker du om att sjunga i duschen?: Alltid!
8. Tycker du om att sjunga på toaletten?: hahaha öh?
9. Födelsedag: 25 Maj
10. Stjärntecken: Tvilling
11. Bor: Älvsjö
12. Kön: Tjej
13. Höger eller vänsterhänt: Höger
14. Vad söker du i ett förhållande?: Kärlek(?)
15. Har du någonsin varit otrogen?: Myyh, aa "/
16. Civilstånd: Komplicerat men typ singel
17. Har du en bil: Nej.
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Porsche

Favorit frågor: 

19. Film: - I taket lyser stjärnorna & Twilight, såklart!
20. Favoritlåt: Måns Zelmerlöw hope and glory
21. Band/Sångare: Ingen speciell
22. TV: The hills
23. Skådespelare: Öhm Ingen
24. Skådespelerska: ingen
25. Mat: Tacos eller kycklingsallad
26. Favoritnummer: Nummer 8
27. Tecknat: Tarzan
28. Disneyfigur: Musse pigg. 
29. Färg: Svart Vitt och Rosa

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: I Framtiden
31. Vill du gifta dig ?: Ja-aa då
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: innan 35 
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: innan 35
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Aa det tror jag
35. Har du en Pojkvän?: Nope..
36. Är du förälskad?: Faktist inte
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nej, för nu vet jag hur det känns

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Pojkar
40. Rosa/Orange: Rosa
41. Festar/Sitta hemma: Beror på humör
42. Sommar/Vinter: Sommar?!?!
43. Dag/Natt: Natt
44. Hänger/Tar det lugnt: Både och
45. Tråkigt/Roligt: Roligt

Om dig som person
46. Konstiga ord : Hah ingen aning
47. Vilken skola går du i?: Aspuddens skola
48. Har du tagit droger?: Räknas nässpray som drog?
49. Vad tänder du på?: Mage rygg och armar mohahaha
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Beror på .. hehe
51. Hur skum är du?: as skum.
52. Vilka 5 personer litar du till 100% på?: Finns många!
53. Vad tycker du om själsfränder?: Har man det så har man
54. Är det rätt att flirta när man har Pojkvän?: Nja.
55. När grät du sist?: Förra veckan
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar?: Finns väl en hel del?
57. Är du glad ?: Nja inte direkt
58. Varför?: Trött på d i g
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: Om vänskap är en sak så helt klart det!
60. Kärlek eller Lust?: Både och
61. Silver eller guld?: Silver
62. Diamanter eller pärlor:  diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: Haha aa
65. Sover du med gose djur?: haha nej
66. Har du några piercings?: nope
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: Svart vit randiga
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: Trofast - så länge jag lever med dig
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 2645
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: Hawaii
71. Vad är det mest romantiska du vet?: Att få en ros och höra dom tre orden
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Ögonen eller Leendet
73. Favorit sport ?: Fotboll
74. Vad gör dig glad?: Mina vänner, Fotboll och Min familj
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: köper inte skivor.
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: inget av det.
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Brukar klara sånt själv
78. Har du vunnit något speciellt pris?: Vinner alltid första pris
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Magsjuk
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Skräck
82. Över telefon eller personer emellan?: Personer emellan
83. Kramar eller pussar?: Pussar
84. Säger du något speciellt när du är arg på någon: Brukar säga Fitta *****
85. till?: Den jag är arg på?
86. Har du några fiender?: Aa det har jag väl.
87. Vad är du mest rädd för?: Är inte rädd för nått
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: Berömd för då är man ju rik också.
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: eh, hur fan ska jag veta?
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Min familj, Mina vänner & alla snygga killar..
91. Har du mött Jul-Tomten?: Varje Julafton
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: fråga om han ville låna telefonen
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?:  Idag
94. När känner du dig som vackrast?: När jag har fixat mig
95. Har du några husdjur?: Quatt
96. Vad har du för E-Mail adress?: [email protected]
97. När var det sist du var ledsen?: Förra veckan
98. Är du en alkolist?: nej.
99. Väldigt onödig info: Jag ska duscha nu
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: Annars hade jag inte gjort det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0