mcdonalds

undra hur länge det här inlägget kommer att ta?? eftersom jag har strukat tre av mina fingrar på höger handen :(((
spelade match mot saltsjöbaden, vann med 4-0! Jessika var asgryyym! och alla andra också, ikväll vet jag inte vad som händer... elin och emma ska till madde ikväll på tjejmiddag så vi får se vart dagen tar mig, kanske skulle träffa max senare så får vi se vad hittar på. Eller så skulle jag träffa albin, jaja vi får se.. ska duscha nu och sen út och sola lite tror jag, har tidig träning imorgon bitti, sen senare på kvällen ska jag kolla på tjejerna i klassen möter bele, där min kompis i stadslaget kör :))) Det tog bara 15 minuter haha,

en väldigt trött louise på teneriffa

Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi bebis! söt du är :D

2009-04-18 @ 19:00:55
URL: http://chillare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0