My My My - armand van helden

Lyssnar på lite musik på min mobil eftersom ljudet har slutat fungera på datan(?) Har städat rummet lite och vikt mina kläder och lagt dom i lådorna, duktig som jag är (a) Imorgon äre Fredag har ett prov i Idrott som kommer gå Galant eftersom jag har Pluggat hela eftermiddagen (greeaAt) tog lite foton idag i skolan som kommer upp lite senare, Förresten var det asvarmt idag och satt ute på alla lektioner typ, gjorde också nationella i matte, gick skit bra! verkligen..
Efter skolan åkte jag in till stan med Jessika som skulle köpa en present till sin kompis, sen åkte vi till gullmars och tog bussen därifrån, kom hem och la mig i soffan och somnade lite, sen var jag ute och solade lite på balkongen och sen gick jag ner och städade mitt stökiga rum pluggade en hel del. Och nu sitter jag hära, Fredag imorgon som sagt, ska hem till Elins Max och vara dära med Elin Max och Vigert typ, sen ska vi sova dära också! ska bli naajs. På söndag har vi match mot Bajen, + att det kommer vara asvarmt då typ 25 i skuggan har alla snackat om, yeeay Sommaren är påväg, och påtal om sommaren som kommer bli gryyymt najs, Det här händer i sommar.Dennis land, Max land Sommarcup, The voice, grillkvällar och party party! längtar som fan, + att jag fyller 16 i sommar också :)))) super sweet sixteen
Lägger in lite bilder i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0