My song for the world

Sitter och dunkar my song for the world, miiih världens sötaste kille, *dreglar* jaja idag har jag varit i skolan som vanligt, lite segt att gå upp men det löste sig till slut, kom till skolan där verkligen alla hade saknat mig... sajjk inte riktigt så..
Sen lite senare hade vi fotboll, det var najs! Imorgon ska jag och Malin ha fotbollsträningen, så jag Jessika och Malin åkte hem till mig efter skolan, gjorde american pancakes med sirap och socker, asgott! Sen efter det så kollade vi på mtv och sen åkte dom hem med malins mamma, sen tog jag ett bad i typ en timme och fingrarna blev som russin,
ska snart platta håret och hoppa i säng, är dödstrött och imorgon har vi NP i matte.. muntliga haha wish me good luck.
Imorgon ska kusin vitamin hjälpa mig med min design och då kommer den vara så jävla snygg! Jajuste vi ska bada med klassen på torsdag, yes med ett stort Y. Fyfan, usch! Ska nog träffa M också om det blir som det är tänkt...

Shortyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0