never stop

Sitter framför datan och pratar med Fanny och Emil medans jag äter never stop, precis så är det, det går aldrig att sluta äta dom :)))) Istället för att sola på verandan så åkte jag med mamma och mona till Ikea kollade på lite saker till min vardagsrummet och en säng till mig :)))) Men ska köpa sängen lite senare, köpte med mig en ascool tavla och svarta gardiner, ska snart upp och hjälpa mamma med maten sen ska jag ut och träffa jessika eller max, men jessika ska iallafall sova hära för vi har träning imorgon bitti :(((( sen vet jag inte om jag ska kolla bele-asp eftersom fanny inte är med :((((( Har asont i mina fingrar och dom är helt cp, aja nu ska jag upp till mamma,


Shortan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0