save you

Bäst att jag skriver ett litet inlägg innan alla börjar klaga... hehe! mitt comviq har gått ut och så har jag inga pengar kvar Igår som sagt så var jag med elin och emma träffades vid 6 för då skulle vi äta hemma hos elin, tacoköttfärsås och makaroner, mums! sen efter det gick vi upp och kollade på a double shot of love with the ikki twins, sen åkte vi till donken på edmund och åke, sen kom också deras boyfriend och jag blev det svarta fåret.. sen åkte vi till brännkyrka och satte oss dära typ, sen skjussade vi hem max & anton, sen åkte vi hem till elin, kollade vidare på double shot of love och dom andra kollade vidare på legu blond eller nått medan jag somnade, vaknade vid halv 11 åt frukost och sen sjussade emma mig hem med moppen, letade efter mitt påskägg som inte gick så jätte bra, men hittade det under en trappa sen! mumsade på godiset och låg ute och solade kollade på filmen disturbia. sen åt vi lite påsklunch och jag gick ut och solade igen och läste vidare på så länge vi båda andas.
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer... well well, nu håller mitt ena lillfinger på att frysa ihjäl så jag ska värma upp det i solen, skriver lite senare om kvällens planer..

skit fina.. verkligen!
get to go <3

Kommentarer
Postat av: BFG

Oj, jag skymtar en blek fet gris på bilden.

Då menar jag sjävklart tjejen till höger

;)<3

2009-04-11 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0