schnyggaste katten i stan

shit känns inte som jag har skrivit på aslänge men ändå skrev jag fett mkt igår, ett + i kanten till mig.. Var i skolan som vanligt, hade fotbollsträningen som rullade på bra, sen efter skolan drog jag malin och bella hem till malin och åt sen bytte om och drog till gröndals fotbollsträningen, lite roligt sådära, ska bestämma fotbollscup i sommar också tror det kommer bli Dana cup i Danmark, fett kuuul! Jaja sen åkte jag till Bea med pappa och handlade mat och sen hem och duschade sen mötte jag upp jessika som hade varit borta från skolan idag, gick på en promenad och snackade om allt möjligt, gick ut vid 7 och kom hem alldeles nyss så vi har varit ute och gått i 2 timmar, väntar nu på mozarella pizzan som är i ugnen, det blir min mat för ikväll, sen ska jag platta håret och smörja in min kropp med body lotion, yyeEAAss bad med klassen imorgon, åh vad jag har längtat... hahah
 so long suckers...

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0