trött på dina bortförklaringar

Tjoooooo bree! vad händer leen? Sitter vid datan som vanligt har varit i skolan idag, hade bokens dag och fick besök av författaren till tjoo bree! asskön människa haha! Lyssnade på han i typ en timme och sen hade vi rast sen skulle vi lyssna på en novell och sen skriva slutet på den, efter det var det lunch och tipspromenad som gällde, men hade inte alla rätt på tips promenaden så vann inte, men iallafall, sen efter lunch så satte jag Bella och Hannah oss vid tipspromenaden medans Kristoffer och Jensa gick på lunch så vi satt dära och delade ut lappar, hade rast vääldigt länge tills vi slutade vid två, Jag vet alla som vinner på Tipspromenaden ( respekt ) Men sen iallafall när alla klasser hade gått tipspromenaden så slutade vi och jag och Bella åkte till Liljeholmen för att köpa med oss Thaisoppa till malin, Dom andra hade träning medans jag kollade på eftersom jag är förkyld :((((( Fick brev från stockholms fotbollsförbund att jag kom med i stadslaget igen och att vi ska åka upp till Sörmland tillsammans med p93 för att spela två dubbelmatcher den 9onde maj, Lite najjs sådära, Ska äta nu så skriver lite senare GTG fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0