WB emma och annica.

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!


Kära Guldlock. För det första vill jag säga att Manni är den bästa vän jag haft, och att Ida t är helt dum i huvet.
Mina sista önskningar är att Kosmas kusin och Kristoffer gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Andreas får ett lyckligt liv tillsammans med Crippe. Jag vill säga tack till Malin L för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Simon. Du är verkligen underbar.
Mitt liv har bara gått utför sedan Biggy tog sitt liv.

Snälla Malte sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Sirwan och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Filip som kommer i 130 km/h på en trehjuling.

Jag vill också meddela mitt hat mot Max, eftersom han varit otrogen mot min käraste Sidambahs mamma . Jag vet att Ampaslampa kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Kutscher för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Matte och Vigert och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Flavio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0