4 kant

Miiiiih dagen gick åt att göra klart hemkunskapen, gick helt galant bara att jag inte han klart, ska fortsätta imorgon, emma smsade och sa att jag skulle till henne, sedan åkte vi till pizzahouse och delade på en margarita. muums! sen åkte vi hem till henne och väntade på elin, sen ringde vi upp elins max och så bad dom oss komma, där var max vigert sebbe och micke, efter ett litet tag kom även max2, snackade kollade på film och hade även 4kant med vigert... :))))) sen ägde jag och emma på CS... sen drog jag och max hem vid 12, elin emma och vigert följde mig hem, så nu ska jag umgås lite med mina vänner på msn... chiiaaaaaaaaooo


Kommentarer
Postat av: Emma

tötnos :):):)

2009-03-01 @ 17:56:53
URL: http://ampiliniochnordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0