Alla älskar nördar

Shuzzz alla Quatter!

Emma the raper glider in på takten...  Sitter och provar solbrillor medan Lollo pillar sig i näsan. Har käkat choklad to the fondy med hundarna Elin och Bilfeldt, Assöta! Visste ni förresten att Lollo älskar mig mest av allt i hela världen? Asså hon är typ kär i mig. Jag är det enda hon pratar om. Kan bli liiiiite tröttsamt ibland, men hey. Jag älskar henne ändå. När vi ändå är inne på things you dont know about Louise Hagman så tänkte jag skriva en litentliten lista....

Louise är läskigt stark (till och med starkare än mig... och tro mig, då är man stark!!!!)
Louise och jag lekte Cuba i trädgården och gjorde trollsoppa när vi var små.. ascoola
Louise spyr alltid när hon ätit för mycket (inte av sig själv, utan för att hon är så tinyyyyy)
Louise gnisslar med tänderna.. alltid. Väldigt störande
Louise avgudar våran skola och hänger där typ hela tiden
Louise var tillsammans med en kille ifrån sexårs till trean. (hon var dock otrogen x antal gånger)
Louise och jag har haft två olika klubbar med olika personer. I båda klubbarna älskade vi djur... (eller iallafall jag)
Louise ska gå och lägga sig nu. SÅ hejdå alla balla som läser denna otroligt underbara uppblåsbara blogg. Och hörni, s i m m a  l u g n t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0