come party with me!

Eftersom jag inte har något annat att sysselsätta mig med tänkte jag vara snäll och klämma in ett litet inlägg..
Idag har jag tränat klockan 10, gick bra som vanligt... Inatt så svarade emma på mitt sms hennes mobil hade varit d-ö-d hela dagen så hon kunde inte svara, poor me! hon skulle iallafall hoppa in i duschen nu och sen skulle vi höras, ska göra lite på hemkunskapen också, duktig som jag är (a) men nu ska jag inte fortsätta på det hära tråkiga inlägget.
ville bara tillägga att jag ska äta mina 6 piller nu. s k a b b


mina små kära vänner

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahahha snögg elin!

2009-02-25 @ 22:28:32
URL: http://malinmlarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har malin för lösenord på sin blogg ?

2009-03-01 @ 11:52:40
Postat av: Anonym

och användarnamn

2009-03-01 @ 11:53:20
Postat av: Louise

andvändarnamn: malin

lösen: mlarsson

2009-03-01 @ 12:15:58
URL: http://louisehagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0