en gång i tiden var du (min)..

Vaknade klockan åtta av att mamma kom in i rummet och kollade om jag hade städat. faktist så hade jag gjort det. sen åkte mami och papi ivägtill landet.. kommer väl hem någongång ikväll skulle jag väl tro, måste göra klart hemkunskapen tills ikväll. annars dampar dom nog hehe (a) ikväll ska jag iallafall vara med brudarna, vet inte om det blir en till inne sittar kväll eller om vi ska ut och röjja, blir nog det första skulle jag tro, men vi måste ju hitta på något kul, det är ju faktist sista dagen på lovet som man kan göra något, Imorgon har jag träning klockan 1 sen får vi se vart dagen bär av! nej nu ska jag gå och lyssna på vad albin har att säga, han spelar in ljudklipp på msn, han kollar på snurresprätt (?) ett jävligt ointressant inlägg, blev iallafall brun igår när jag solade (a)

hade ingen bättre bild på den hära datan :((((
best of Shortyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0